Ball 2011…Vyborne!!!   Leave a comment

Ütleme nii, et balliks ettevalmistumine võtab aega vähemalt kaks  nädalat. Pead leidma endale kleidi, kingad jne, jne. Ja kui see õige ballipäev kätte jõuab, tuleb ruttu kõik muu jama ära teha, nagu kõik vajalikud asjad kotti toppida, mida arvad, et kindlasti kasutad (kui aus olla siis tglt mitte, sest sul on lihtsalt liiga palju tegemist!), dušši all käia ning minu puhul sebida keegi, kes teeks soengu ja meigi. Ma loomulikult jätsin selle asja viimasele päevale:D

Pm kui kleit ja kingad käes olid, jäi ainult ära oodata 12-ndat veebruari. Kuigi ennem juba 11-ndal veebruaril käisin ma koos teiste õpilastega saali valmis seadmas. Panime pikad lauaread, koos toolidega paika ning peale seda pakkisime kolmekesi dombola auhindu(dombola on selline suur laud kus on hästi palju kingitusi, mis kohalikud firmad on andnud, just teatud balli jaoks, ja kui aus olla siis ei teagi, mis selle rahaga tehti, mis koguti dombola piletite müügist), samal ajal,  kui teised lauda kaunistasid.

Kui aus olla siis reedesel päeval oli seal saalis päris külm, kuid kui ma mõtlesin selle peale, et järgmisel päeval on seal saalis üle 200 inimese, siis arvasin, et kohe kindlasti  külm ei hakka. Kogu saali kaunistamine ja kinkide pakkimine võttis meil aega kolm ja pool tundi. Ning siis sain sõbrannaga koju ning pidin kohe enda tuppa ruttama, et fotokas haarata, et  enda vahetusvanematest pilti teha, ennem , kui nad enda ballile läksid. Kahjuks ma enda digikaga ei saanud just kõige paremat pilti. Ei tea miks aga ta streikis terve selle nädalavahetuse.

Järgmisel päeva hommikul, pakkisin asjad ära, tegin praekartuleid (samal ajal vaidlesin Robkoga, kuna ta üritas mulle õpetada, kuidas temaarust saab ainult praekaid teha, aga ma loomulikult tegin ikka nii, kuidas mina tahtsin:D),sõin ja kui kõht täis, värvisin varbaküüned ära. Ootasin  pool tundi , et värv ilusti ära kuivaks ja ma saaks dušši alla hüpata. Ennem seda kõike sain Katka nõusse, et ta mulle õhtupoole meigi teeks. Seda küsisin ka alles siis, kui ta oli juba ennast valmis seadnud, et välja minna.

Peale kõike seda, kui olin riides, meik ja soeng valmis oli aeg Jasenicasse põrutada. Sain sinna sõbranna isaga. Jõudsin ilusti kõikide toimetustega õigeaegselt valmis, sain veel  minutit rahulikult istuda ning peale seda haarasin enda koti ja veel ühe kingituse dombola lauale ning istusin autosse.

Ball algas kell 17:00, mis minuarust on suht vara siiski. Ametlik avamine oli siiski 17:15 kuna oodati hilinejaid. Õhtujuhtideks olid Marek (minu klassivend ) ning üks tüdruk koolist. Rääkisid ära mis toimuma hakkab ning siis Marek ütles mulle eesti keeles:”Tere tulemas ja ilusat õhtut!”, selle pärast pidin ma püsti tõusma, algul istusin küll vaikselt enda toolil ja siis kui enda ümber vaatasin kõik näitasid mulle, et tõuse püsti, kui lõpuks siis püsti tõusin oli suur aplaus ning ütlesin siis Marekule vastu, et aitähh:). Minu vastusele järgnes suur naerupahmakas, sest eesti keel on nende jaoks väga naljakas. Siis kutsuti kooli direktor kõnet pidama.

Kui direktor oli enda kõne ära pidanud ja “kongi” löönud (kongiks oli mingi ülisuur praepann), tõusid kõik püsti ning lõid mahlapokaale kokku.

Siis oli aeg esimese käigu jaoks, milleks oli lihtsalt kerge eine: sai, sink, muna ja natuke rohelist.

Ning peale seda hakkas tantsuring. Kaks tundi tantsimist (tantsisime ka jenkat, mille käigus, ma enda sukad suutsin ära lõhkuda. ÕNNEKS oli mul varusukad igaks juhuks kaasa võetud), ringi jooksmist ja piltide tegemist ning aeg oli jälle maha istuda ja pearooga nautida. Ennem pearooga oli veel tunnike tantsimisaega, mille ajal olin ma Klara juures ja tutvusin tema klassiga. Kuid kui algas Abba ja Greasi laulude voor, läksime kõik koos tantsima. Siis tehti paus, et sööma minna. Pearoaks oli riis, kartulid, kanarull, kaste ja natuke juurviljasalatit.

Kui see söödud tuli mingi ühistantsuvoor. Kõik läksid tantsupõrandale ja hakkasid tantsima ühte sellist lahedat grupitantsu. Kuna ma seda tantsu ei teadnud, siis kõik partnerid, kellega ma tantsisin pomisesid mulle, mis ma tegema pidin, kuigi jahm, sain selle tantsu kiiresti selgeks, kuna see ei olnud midagi keerulist.

Kui kõik olid jälle ennast hingetuks tantsinud tehti paus, et rääkida, mis veel tulekul ning, et nüüd on võimalus dombola pileteid osta. Ma ka siis ostsin kümme piletit. Kokku oli 11 piletit, kuna igale ühele asetati taldriku juurde üks tasuta pilet. Siis valiti rahva seast 10 õpilast, kes hakkavad näidendit lavastama, Marek tahtis ka mind valida aga me läksime klassiga teisele korrusele, et oleks parem ülevaade. Need kümme õpilast saadeti siis ukse taha, et enda lühinäidendit ette valmistada, neile anti 10 mintsa, ülesandeks oli, lavastada näidend muinasjutust “Naeris”. Peaks mainima, et päris loovad olid nad.

Siis hakkas jälle tants ja trall pihta. Tõsiselt ma ei ole elu sees nii palju ühe päeva jooksul tantsinud. Tegime uuesti 10 mintsase puhkepausi tantsimisest ning peaale seda tuli järgmine grupi tants. See oli selline bollywoodi tants. Kui keegi minu vanast klassist seda postitust peaks lugema, märgiks ära, et see lugu oli see sama, mille järgi me tantsisime 2009 aasta jõulupeol. Nii, et ma teadsin juba osasid tantsuliigutusi.

Kui see tantsuring lõppes oli aeg dombolo auhinnad välja loosida. Ma ei võitnud mitte midagi. Nii nõme, kuna mul oli 11 piletit siiski! Klassivend võitis nt elusa kana. Kuid kuna ta elab korteris kinkis ta selle kana meie direktorile, kes naljaga pooleks mainis, et homseks on vähemalt maitsev õhtusöök olemas.

Peale seda tuli õhtu snäki voor, milleks oli täidetud kapsas. Ma ei saanudki seda proovida, kuna rääkisin Klara ja Adamiga. Klara on mu tugiisik, kuid sain seda teada, alles kui olin Jankole kirja saatnud, küsides, et kas mul on üldse siin keegi selline, kellele võin oma muresid kurta, kui põhjust peaks tekkima. Sain teada, et ta ei teadnud, et tema peab mulle teada andma, et ta on mu tugiisik, sest ta arvas, et Janko viis mind sellega kurssi ja andis tema telefoni nr ka. Kuid siiski mitte. Seega vahetasime telefoni numbreid. Ning siis hakkas õhtu kõige põnevam osa:

PARTIŠKA! Valitakse viis humoorikat inimest, kellele loetakse ette, mida ja kuidas käituma peavad ning ennem seda üks nendest viiest inimesest saadetakse ukse taha, sest ta peab pärast ära arvama, miks need neli inimest niimoodi käituvad ja mis neil viga on. Osalejateks olid meie kooli direktor, mu klassivend Marek, ning veel üks Marek ja üks tüdruk. Tüdruk saadeti ukse taha. Oli siis nii, et see tüdruk oli õpetaja ning teised kolm olid õpilased, mu klassivend oli siis õpetajasse armunud ja pidevalt avaldas ta talle armastust ja sellega kaasnes direktori kisa ja teise Mareku väga veider käitumine. Lõpuks kui asi oli kaks korda läbi tehtud sai see tüdruk aru, miks nad niimoodi käituvad.

Peale seda tantsisime kella poole neljani, tantsisin koos Evkaga, Klara klassiga ja loomulikult ka enda klassiga. Vahepeal, kui Klara klassi juures tantsisin tuli klassivend sinna ning kutsus mu sealt ära, et ma ikka enda klassiga tantsiks, kui siis enda klassi juurde jõudsime tõmbas Marek mu klassi ringi keskele ning keerutas mind ringi ja ise üllatunult lausus, et näete, Janne oskab ka ikka tantsida.

Pm kell kolmveerand neli hakkasime kõik koos saali korrastama, tüdrukud võtsid laudade pealt asjad ära ning siis poisid viisid lauad ja toolid omale kohale ning siis kogunesime kultuurimaja ette, et bussi oodata. Kella nelja paiku olime Namestovos. Algne plaan oli, et ööbin Marika juures aga kuna sain teada, et teised lähevad kella viie paiku Vavrečkasse. Seega läksin koos nendega Retrosse. Jõime teed ning puhkasime jalgu. Kella viie paiku sain siis koos Patjo, Mareku ja Maceliga koju. Pidin ka väikese jalutuskäigu tegema, kuid kui aus olla siis mul selle vastu ei olnud midagi, kuna tõsiselt kena õhtu oli. Jalutasin pm niimoodi, et muudkui vahtisin taevasse, kuna üle pika aja nägin tähti. Järgmisel päeval magasin loomulikult kella 12:00-ni:D

Posted märts 9, 2011 by ChicadeDisko in Määratlemata

Lisa kommentaar

